loading...
چاوشی آهنگ
امیر بازدید : 685 دوشنبه 13 خرداد 1392 نظرات (0)

صحبتهای محسن چاوشی در مورد صدا و سیما و سواستفاده های صورت گرفته :


به نام خدا 

قبل تر ها حوصله ام بیشتر بود و گهگاهی یه جاهایی یه حرفایی می زدم و اگر لازم بود

از خودم دفاعی می کردم ...از این- ور و اون- ور صدامُ می شنوم و صدام به هیچ جا 

نمی رسه و چه فایده که هِی بگو آقا خواهش می کنم ! به جای من تصمیم نگیرید ، 

آقا خواهش می کنم با من هماهنگ کنید ، آقا خواهش می کنم من رو توو نظرسنجی ها 

وارد نکنید .به من چه ربطی داره که از اول کی آخرهُ از آخر کی اول ، نه برام

مهم بوده و نه هست ...قطارِ من همیشه سر ساعت به مقصدِش میرسه چون همیشه 

مسافراش رو دوست داشته ، قطارِ من 24 ساعته در خدمت شماست نه 25 ساعته !

خدا راز خوشبختی آدمارو توو قلبشون گذاشت و من قلبا" مام وطن را برای شهرم ، 

خونین شهر خواندم و نه جای دیگه و نه کَسِ دیگه و نه موضوعِ دیگه .بگذریم ،

تا بوده همین بوده ..آلبوم سیزدهِ من ، مظلوم ترین آلبومم بود و از آن مظلوم تر شیرمردا ....

راستی برای مظلوم ترین آدم تاریخ خوانده ام و از خواندنش لذت برده ام ،

برای جنگ خوانده ام و باز هم می خوانم .برای پخش هیچ یک از قطعات آلبوم هایم 

از من اجازه گرفته نشده است .

دوستدار شما – محسن دوشنبه 13 خرداد ماه 1392 – ساعت 23:57


این خبر را از موسیقی ما بخوانید


کلیک کنید

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
بروزترین پایگاه خبری محسن چاوشی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 222
  • کل نظرات : 25
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 6
  • آی پی امروز : 41
  • آی پی دیروز : 56
  • بازدید امروز : 82
  • باردید دیروز : 134
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 6
  • بازدید هفته : 82
  • بازدید ماه : 3,862
  • بازدید سال : 39,890
  • بازدید کلی : 397,934