loading...
چاوشی آهنگ
امیر بازدید : 591 دوشنبه 11 آذر 1392 نظرات (0)
برای دانلود آهنگ همسایه روی لینک زیر کلیک کنید. 

 دانلود آهنگ جدید محسن چاوشی به نام همسایه


ترانه سرا : حسین صفا /  آهنگساز و تنظیم کننده : محسن چاوشی 
 
 گیتار الکتریک : بهنود فدوی /  میکس و مستر : فرشاد حسامی
 
سبک آهنگ : رگه 
 
برای مشاهده کاور رسمی این اثر روی تصویر زیر کلیک کنید.
 
  کاور رسمی آهنگ همسایه محسن چاوشی
 

متن این آهنگ : 
 
دریا واسه کشتی های بی سرنشین جا نداره # پس من چرا غرق بودم تهران که دریا نداره

این گوشه از شهر امن من سعی کردم نمیرم اینقدر نمیرم که آخر این گوشه پهلو بگیرم

تو سال ها سرنشین این گوشه از شهر بودی اما با من که همیشه همسایه تم قهر بودی

آرامش قبل طوفان ابروی اون روی ماه # اخمت به من گفت هر شب طوفان سختی توو راهه

چند روز چند سال چند قرن از رد پامون گذشته # قلبم به عمر یه تاریخ از این خیابون گذشته 

قلبم مثه گوش ماهی با موج موهات رفیقه # عشق من این تنگ کوچیک , کوچیکه اما عمیقه

دریا واسه کشتی های بی سرنشین جا نداره # پس من چرا غرق بودم تهران که دریا نداره

هر جا پی ات رفته بودم دلتنگ برگشته بودم # آشفته و خسته انگار از جنگ برگشته بودم

من خوب بودم تا این شهر , با خشکسالیش بدم کرد # خوب شد خدا رحم کرد و عشق تو دریا زدم کرد

 #  #  #  #  #  #  #  #  #  # 

دریا واسه کشتی های بی سرنشین جا نداره
پس من چرا غرق بودم تهران که دریا نداره
دریا واسه کشتی های بی سرنشین جا نداره
پس من چرا غرق بودم تهران که دریا نداره
دریا واسه کشتی های بی سرنشین جا نداره
پس من چرا غرق بودم تهران که دریا نداره
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
بروزترین پایگاه خبری محسن چاوشی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 222
  • کل نظرات : 25
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 6
  • آی پی امروز : 73
  • آی پی دیروز : 56
  • بازدید امروز : 147
  • باردید دیروز : 134
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 6
  • بازدید هفته : 147
  • بازدید ماه : 3,927
  • بازدید سال : 39,955
  • بازدید کلی : 397,999